torsdag 27 mars 2014

Fantomsmärtorna anfaller!


Redan i ganska unga år tog jag till skämtet att huvudvärk egentligen rör sig om fantomsmärtor. I synnerhet om det handlade om en person, som enligt mig, besatt en tämligen begränsad intelligens. Det är ganska många som gör det enligt mig. Jag säger inte att jag är Guds gåva till intellektet men jag besitter klart mer slutledningsförmåga än genomsnittet. Så var vi av med all narcissism på en gång, så skönt!


Hur som helst har jag efter min operation upplevt, inte direkt fantomsmärtor, det är mycket sagt, men en kliande känsla jag inte kan bli av med. Jag förlorade viss känsel upp på huvudet och det kliar ibland så jag håller på att bli tokig. Det är förstås inte fantomsmärtor, men fantomkliande kanske? Hur som helst kan jag numera relatera till de som verkligen lider av denna åkomma. Det måste, i brist på bättre ord, vara ett rent helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...