söndag 27 november 2011

Varför Blogga?



För inte länge sedan fick jag en kommentar på en av mina andra bloggar - Mitt Liv Som Forumdebattör, om varför jag bloggade. Om det var för att jag var ute efter uppmärksamhet eller vad? Det är faktiskt en ganska bra fråga även om den samtidigt är väldigt självklar. Det finns ju förstås professionella bloggare som gör det för att tjäna pengar, men de flesta av oss kan ingalunda livnära oss på saken. Självklart är det ett sätt att nå ut till omvärlden med sina tankar och idéer, men också ett sätt att bearbeta sina tankar. Men framförallt är det jäkligt roligt att skriva och utvecklas språkligt. Man hittar uttyckssätt man inte trodde man hade inom sig och det är en fantastisk känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...