onsdag 29 oktober 2014

Man vill att jag ska skriva åt dem!


Visst är det kul när någon uppmärksammar det man skriver. När någon skickar ett mejl om man inte kan tänka sig att skriva ett inlägg om deras produkt för att de beundrar ens blogg så mycket. Naturligtvis rör det sig om standardmejl som skickas ut till ett stort antal bloggare men man får ändå känslan att någon verkligen gått igenom och gillat det man har skrivit.


Idag fick jag ett sådant mejl. Vad man ville att jag skulle skriva om låter jag vara osagt men nog är det lite intressant att man inte någonstans nämner vilken blogg det är frågan om. Det kanske inte spelar någon roll för 98 % av alla bloggare men för mig som har 17 bloggar (eller vad det är) skulle det vara trevligt att veta vilka av alla bloggarna man vill att jag ska skriva ett reklaminlägg på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...